Peticija proti ocenjevanju na daljavo v osnovni šoli


Gost

/ #1

2020-04-24 07:33

Bravo in še enkrat hvala! Ocenjevanje po celi izobraževalni vertikali je ta trenutek nesmiselno. Tudi stroka, ki kaj da nase in se odpoveduje svojim lastnim koristim in/ali ni oproda, se je oglasila. In kot sami vesta, s tem prav nič ne izgubimo. Ocenjevanje potrebujejo večinoma manj sposobni ali nezavzeti učitelji, ki svojih učencev ne znajo ali ne želijo vpeti v učni proces in jih zato disciplinirajo z oceno. Za to, da pripraviš učni proces na način, da se velika večina učencev uči brez ocene, je potrebno veliko znanja in spretnosti, predvsem pa ogromno energije in ljubezni. Ljubezni do predmeta, ki ga poučuješ ali bolje za katerega navdušuješ in do njih UČENCEV.
Tu smo.
Renata Filipič

PS: Pojavilo se je samooklicano združenje učiteljev Slovenije, ki peticiji naspotuje. A to nam nikakor ne bo vzelo moči. Ker imamo trdnejše argumente. Ta je le eden od zelo številnih: Pri izobraževanju na daljavo gre za eksperiment - ena izmed metod v metodologiji znanstvenega raziskovanja-, ki lahko vodi v inovacijo. Eksperimentu moramo natančno določiti spremenljivke, kriterije za merjenje; ter ga večkrat ponoviti, če želimo dobiti verodostojne rezultate... Prepričana sem, da bi se naši mladostniki s hvaležnostjo odzvali, če bi jih pristojna ministrica pozvala k sodelovanju v izzivih, ki jih ta trenutek ima družba in družina, namesto, da jih poziva k učenju za ocene. Kaj sproža s tem: negotovosti, strah, srd...in buljenje v ekrane, ki jim počasi jemljejo moč. 

 




Plačilo oglaševanja

To peticijo bomo oglaševali 3000 osebam.

Izvedite več ...