Za racionalnejše izobraževanje za poučevanje tujega jezika v 1.tr

Quoted post


Gost

#9 Re: Re: pomanjkljiva strokovnost

2015-01-27 16:14

#8: - Re: pomanjkljiva strokovnost 

 Ali bi sami sebe poimenovali: jack of all trades but master of none?

Dandanes se pač vsi tako zelo spoznajo na angleščino, da glava peče.

Posledice bodo na žalost najbolj občutili otroci. 

Da ne govorimo o nepotrebnih pričkanjih med razrednimi in predmetnimi učitelji, ki ne služijo ničemur.

Naj naredijo eno krajše izpopolnjevanje za profesorje angleščine s sprejemljivimi stroški, pa bo volk sit in koza cela. Ne pa da nas vse mečejo v isti koš  in se delajo norca iz naše strokovnosti in že pridobljene izobrazbe. V tujini, na primer, se tako dopolnjeno izobrazbo lahko pridobi s poletnim intenzivnim tečajem (Certificate of teaching English to young learners), pri nas pa se to izvaja zgolj in samo v Mariboru! LEPO VAS PROSIM. Verjetno pa takega v tujini pridobljenega znanja pri nas sploh ne bi upoštevali.... Slovenija, od kod lepote tvoje?!?!?!

 

Replies


Gost

#11 Re: Re: Re: pomanjkljiva strokovnost

2015-01-28 07:28:36

#9: - Re: Re: pomanjkljiva strokovnost 

 Spoštovana kolegica,

s tem odgovorom mislim zaključiti nesmiselni pink - ponk, ker razumem namen peticije za višje cilje. Eden od njih je sodelovanje anglistov in razrednega pouka, saj bomo samo tako zavarovali naše učence in poskrbeli, da ne bodo na slabšem, ampak na boljšem.

 

In da...

 Ali bi sami sebe poimenovali: jack of all trades but master of none?

nekako tako bi sebe poimenovali lahko vsi učitelji razrednega pouka... lahko bi se temu reklo tudi splošna razgledanost, ki omogoča integracijo in medpredmetno povezovanje drugače, kot če si le master of one.

In nekako imam občutek, da se vi rahlo norčujete iz moje strokovnosti...

Želim vam sporočiti le, da študij PIAOŠ nikakor ne bil nesmiseln, izpite smo opravljali pri profesorjih Filozofske fakultete, in kot smo se mi morali spopolniti na področju angleščine je edinole prav, da se anglisti spopolnijo na področju razrednega pouka, da ne bodo po nepotrebnem nastradali učenci.