Peticija proti interventnemu zakonu o odvzemu 200 medvedov in 11 volkov, sprejetemu 20.junija 2019

Komentarji

#3405

Se za odstrel medvedov odločajo ljudje, ki sploh ne vedo kaj je to gozd in kako deluje ekosistem, saj želijo ustrežti državljanom-kmetom ki nič ne storijo da bi dodatno zavarovali svojo živino vendar se le pritožujejo. Medvede bi mogli zavarovati ne pa strelati.

(Novo mesto, 2019-06-23)

#3414

Ker sem proti pobijanju živali saj imajo svoj življenjski prostor vedno krajsi

(Makole, 2019-06-23)

#3421

Zelim, da clovek koncno pusti zival v svojem okolju in nihce od nas nima pravice odlocati o zivljenju/smrti!

(Horjul, 2019-06-23)

#3426

Sem proti odstrelu nedolznih zivali, ki jim v dom posegajo debilni ljudje!!!

(Ljubljana, 2019-06-23)

#3429

,,,se ne strinjam s takim pristopom. Nazaj uvedite krmišča, ki ste jih po diktatu EU ukinili, ker naj bi bilo meso medvedov, ki so jedli mrhovino, neprimerno za prehrano ljudi. Če bodo imeli hrano, ne bodo hodili med ljudi.

(1000 Ljubljana, 2019-06-23)

#3430

Ker bi moralo biti poseganje v naravo prepovedano!

(Ljubljana, 2019-06-23)

#3435

Se ne strinjam z zakonom o odstrelu medvedov in volkov

(Log-Dragomer, 2019-06-23)

#3438

Zivali imajo pravico ziveti. Ce je potrebno, se lahko uredijo stvari tudi drugace.

(Ljubljana, 2019-06-23)

#3439

Ker sem odlocno proti pobijanju zivali!!

(Sentvid pri Sticni, 2019-06-23)

#3456

Podpisujem, ker sem proti ubijanju...nehajmo posegati v njihov življenjski prostor...

(Slovenj Gradec , 2019-06-23)

#3460

To peticijo podpisujem, ker verjamem, da v kolikor bi se odgovorni ljudje malo bolj resno zavzeli za reševanje tega problema, bi lahko našli mnogo boljšo rešitev, po kateri ne bi bila ogrožena življenja živali kot tudi ne življenja ljudi.

(Maribor, 2019-06-23)

#3484

Absolutno preveč!

(Ljubljana, 2019-06-23)

#3485

Je odstrel medvedov nedopustno dejanje, s katerim clovek posega v zivljenje zivega bitja, katerega zivljenjski prostor clovek zavestno krci in si s tem podreja vsako zivo bitje, ki ni clovek!

(Koper, 2019-06-23)

#3487

Človek se v naravo ne bi smel vmešavati- ampak jo čuvati!

(Škofja Loka , 2019-06-23)

#3505

Ker nimamo pravice pobijati živali

(Dutovlje, 2019-06-23)

#3506

Peticijo podpisujem zato, ker nobena vkada NI NICESAR naredila, da bi cloveka izobrazila na podrocju sobivanja z nasimi avtohtonimi "zvermi".Podpisujem tudi zato,ker so me ze kot otroka naucili,da je medvedka z mladici nevarna,ker svoje mladice brani (za spremembo od precejsnjega % cloveskih starsev) in, da naj nikoli ne stopim med medvedko in mladica. Lahko bi se zgodilo. To pa je NESRECNO nakljucje. Kar se tice volkov. Ce bi kmetavze (ne kmete) izobrazili,da se credo ovac ali drugih domacih zivali, zelo enostavno zavaruje,ne pa odpelje na paso in pusti tam brez kakrsnega koli varovanja (da ne omenjam,kolikokrat iscejo drobnico,ki se je odpasla dlje,kot so predvidevali) jim volkovi (v vecini primerov pa psi,ki jih je CLOVEK vrgel na cesto) ne bi klali domacih zivali. Zakljucek? Se vedno se strinjam (nekje sem nekoc prebrala), da je CLOVEK NAJVECJA in NAJBOLJ KRVOLOCNA ZVER NA ZEMLJI!

(Ljubljana, 2019-06-23)

#3513

Na žalost so se divje zveri ujele v vrtinec političnih dvobojev, kar ni prav. Kopja se lomijo na hrbtih nedolžnih živali, katerim smo mi z nespametnimi potezami odvzeli dostojanstvo, prostor, hrano, zdaj pa jim še jemljemo življenja. Razumem kmete, ampak tudi veliko kmetov, biologov, strokovnjakov, nas podpira pri tem mnenju, tako da sklicevanje g. Mahniča na stroko, je rahlo zavajajoče. Ravno ena turistka je napisala, da nikjer volka z možem niti videla nista, da jima je bilo v Kočevskem rogu dolgčas, in da sta šla potem drugam. Beležen ni bil en ugriz volka oz. napad na ljudi, pes, ki je tudi zver, ugrizne vsak mesec kakega človeka, vprašam se, kje se bomo ustavili? Poznam 3 potepuške pse, ki so pogrizli drobnico, eno dekle je primerjalo odtis šape na tleh z odtisom volka, in je bil pasji odtis, npr.?
Ni vse tako črno belo, lahko bi posneli/poslikali te volkove, marsikateri očividec bi tudi zamešal psa in volka, ni konkretnih dokazov, kmetje škodo praktično niso prijavljali oz. je le te zelo malo, kvazi strokovnjaki so v Tarči kar podatke spreminjali vsakih 5 minut, veliko je tukaj nepravilnosti. Če bomo vse reševali s puškami, potem zakonov niti ministrstev sploh ne rabimo.
Upam res, da se zadeva ustrezno izpelje in da če že moramo ukrepati v smeri pregona živali z njihovega ozemlja, da se vsaj odredi odlov, kot predlagano, ne pa odstrel. To je najbolj nizkotno dejanje, ni razloga, da volk plača za napačno uravnavanje zveri v preteklih letih :) Trop išče hrano za mladiče, kdo smo mi, da jim sodimo? Ne bi mi branili in hranili svoje družine? :) <3

(Rogaška Slatina, 2019-06-23)

#3515

Ker imajo tudi živali pravico živet!

(Koper, 2019-06-23)

#3521

Peticijo podpisujem, ker mislim, da bi lahko drugače ustrezno poskrbeli za živali, ne z ubijanjem...prva in edina možnost je ubijanje? V 21. stoletju? Mislim, da obstaja kakšna druga, ustreznejša opcija.
Hvala.

(Štore, 2019-06-23)

#3523

Ker ni humano, da se ubije mamo dveh mladičev.

(Cerklje ob Krki , 2019-06-23)

#3525

Sem proti odstrelu medvedov in drugih živali in jezi me,da nekateri ljudje mislijo,da je svet samo zanje.

(Most na Soči, 2019-06-23)

#3532

pravica!

(Celje, 2019-06-23)

#3535

Odstrel medvedov in volkov je le še en znak človeškega pohlepa. Samo zato, ker je nekaj volkov pojedlo ovce kmetom, ki jih vidijo drugače le ob striženju in spuščanju iz/v hlev, še ni potreben odstrel. Človek posega v naravo in ko se le-ta začne (pre)pogosto prepleta z njegovim življenjem, si želi prikrojiti se ostanek.
Vsi bi odstrelili zveri in ohranjali srnce in jelenčke, ko pa pride košuta pojest koruzo, solato, zelje, pa zahtevajo odškodnino od lovcev in države. Čisti človeški pohlep!

(Logatec, 2019-06-23)

#3539

Sem absolutno proti odstrelu mame, ki ščiti svoje otroke. Mi posegamo v njihov življenjski prostor in ne obratno!

(Črna na Koroškem, 2019-06-23)

#3540

Ker sem proti odstrelu živali, saj to ni rešitev!

(Ravne na Koroškem , 2019-06-23)

#3542

.....,, ker mi jemljemo živalim njihov življensko prostor.
Najlažje se je odločiti, da se jo ustreli... ji dati možnost živeti z družino kot drugod... o tem bi morali razmisliti !!!!!@

(Vrhnika, 2019-06-23)

#3544

Vukovi i medvjedi imaju pravo na život kao i ljudi. Lov i lovni turizam treba zabraniti zakonima u svim zemljama, osim u svrhu osnovnog preživljavanja kod plemenskih naroda kojima je to način života .

(Vodice, 2019-06-23)

#3552

Medvedje ne ogrozajo nas, temvec drobnico, ki je ljudje ne bi rabili imeti😔. Medvedje in volkovi so v gozdu z razlogom. Da pojedo tiste divje zivali ki so sicer bolne, sibke..ker namesto njih po gozdu strelja clovek, so verjetno lacni in pac vzamejo, kar jim je na voljo. Zaradi tega si ne zasluzijo smrti!

(Žiri, 2019-06-23)

#3555

Peticijo podpisujem, ker že preveč posegamo v naravo!

(Radenci, 2019-06-23)

#3574

Potrebno je najti način sobivanja. Sobivanje ni pobijanje! Potrebno uzakoniti, da morajo ljudje na področjih medveda in volka s seboj imeti zaščitne spreje ipd.odvračalna sredstva.

(Ptuj, 2019-06-23)

#3575

Človek posega v naravo in se ne zaveda posledic le-tega

(Koper, 2019-06-23)

#3580

S pobijanjem živali ne boste dosegli nobene rešitve, le še več škode boste storili!!!

(Celje, 2019-06-23)

#3581

To Ni Edina resitev. Ogroza nas SE marsikdo.

(Skofljica, 2019-06-23)

#3584

Peticijo podpisujem, ker se mi zdi odstrel teh živali popolnoma nepotreben, kar pa bi bilo potrebno je zamenjava ljudi, ki dopuščajo takšne stvari, namesto da bi na celotno situacijo reagirali kot pametni in dobrosrčni ljudje z čutom za naravo in njihove prebivalce.

(Šoštanj, 2019-06-23)

#3585

Mi...clovek je kriv, ki posega v življenski prostor. Bi se dalo tudi drugace urediti, naj si pa parcele ogradijo, ali pa kaksen drugi nacin naredijo.

(Izlake15, 2019-06-23)

#3589

Je nesprejemljivo da pobijajo boge zivali, obstajajo tudi drugi nacini le ta je najbolj enostaven.

(Ptuj , 2019-06-23)

#3598

Sem proti odstrelu sploh pa taksni ogromni stevilki!! Premestite jih ne pa kr streljat bedaki parlamentarni in folk z vezami.

(Almelo, 2019-06-23)

#3599

Nimamo popolnoma nikakršne pravice odločati o uboju drugih živih bitij.

(Radovljica, 2019-06-23)