Za racionalnejše izobraževanje za poučevanje tujega jezika v 1.tr


Gost

/ #14

2015-01-30 08:18

V celoti se strinjam z napisanim. Sama že dobrih dvajset let delam kot profesorica angleščine v nižjih razredih OŠ, zadnjih pet let tudi v prvi triadi, ker me delo s populacijo otrok te starosti veseli. Menim, da sem v vseh teh letih dobro ustvarjala v službi in na vseh izobraževanjih, vključno z dveletnim evropskim projektom UTJ- JIMU (uvajanje tujega jezika...), kjer smo resnično trdo in poglobljeno delali tudi na pripravi učnega načrta (teoretično in praktično z raznimi materiali, ki jih kakšnega profesorice zdaj uporabijo tudi za potrebe dela s študentkami na smeri razredni pouk za profil v diskusiji). S svojim vložkom sem dala kvaliteten prispevek temu področju. Zdaj pa kar na lepem nisem več usposobljena za to delo. Kakšno ponižanje zame, paradoks in zgrešena odločitev kvazi strokovnjakov. Pričakujem in sem prepričana, da se ta problematika mora urediti v prid zdrave pameti, konkretnim situacijam na šoli in v šolstvu (novo zaposlovanje, kljub obstoječemu kvalitetnemu kadru???) in končno tudi v moj prid, saj čutim to delo kot neke vrste življenjsko poslanstvo.