PROTI novim mestnim radarjem v Mariboru


Gost

/ #396

2012-10-25 18:58

Sledenje, fotografiranje državljanov, dopušča možnost nekontrolirane uporabe nadzora nad državljani. Vsak ima pravico, da se giblje v državi, ne da bi mu organi države sledili. To lahko odredi samo sodišče. Sodišče pa odreja sledenje zato ker je to izjemno varovana pravica. Nekaj izjemno prehitrih bi lahko polovila tudi policija za nekaj 10 tisoč eur stroška, če bi delovala ciljno. Država je že prešla mejo dobrega okusa poseganja v zasebno sfero posameznika in njegovo prvatno lastnino. Zanima jih samo še kako bi posamezniku odvzela denar (povečala davke, kazni), zmanjšala pravice ali naložila še nove obveznosti. Gospoda se je popolnoma distancirala od ustave in dolžnosti da zagotaljajo ustavne pravice socialne države ter vzpodbujanja gospodartsva od katerega vsi živimo. Čigave cilje sledijo, prava gotovo ne slovenskega naroda. Oblast ima ljudstvo, v katerem interesu gospoda ne more razprodati javne lastnine in jo provatizirati. Sledenje je samo naslednja stopnja represije nad tistimi, ki pozivajo da so javni funkcionarji dolžni ravnati v interesu ljudstva in ne privatnega kapitala. Sledenje na javnih mestih z tehničnimi pomagali v privatni lasti je nedopustno. Da bi lahko nekdo lovil prekrškarje na ustavno nedopusten način je vsekakor večji delikt od prehitre vožnje same. Napake človeka in stopnja razvoja tehničnih sredstev je enako številu nesreč. Glede na gostoto prometa, vozila, cestišča, frustracije (pritiskov na ljudi) ter tako napak, ki jih stori voznik, ki je še vedno človek, s človeškimi lastnostmi in tako na 1000 ravnanj naredi toliko in toliko napak, je statitično manj nesreč kakor bi jih lahko bilo. Da bi človek prenehal biti človek ko sede za volan, postal sto procenten, bog, je nerazumna predpostavka. Tehnološko je človeštvo že na stopnji, ko je mogoče preprečiti nesreče, vendar se vgrajuje v draga vozila ali pa sploh še ne. V prihodnosti je potrebno pospešiti promet, povečati pretočnost, da ne bo potrebno graditi nove in nove ceste. Umirjanje prometa ni usklajeno s povečano hitrostjo življenja nasploh. Vsaka ura, ki jo državljani prebijejo na cesti manjša družben produkt države. Manjši in manjši družbeni produkt v primerjavi z regijo pa je pot v kameno dobo. Ideologija da bi kar z radarji živeli na račun drugega je preživela. Ni usklajena z današnjim časom. Nič ne ustvarja. Ni vrednosti in ni v korak z izivi časa, ki prihaja.